12 augusti 2011

Fixar och donar! Målar och tapetserar...

Idag lade jag en beställning på sprayfärg från Highlights. Har kört med Biltemas sprayfärg men tycker inte den är särskilt bra. Nu är det dax att prova något nytt.

http://www.highlights.nu/index.php?id=3&page=13&search_brand=33&page=14&shophex=&pid=2677


Här målas,sprayas och tapetseras det för fullt. Gamla möbler ska få nytt liv med andra kulörer och textilier. Bilder kommer undan för undan. Tanken med detta är att jag ska sälja möblerna vidare. Annars är det risk för att jag fyller huset inom kort :) Några ex på saker jag håller på med för tillfället är brickor, en pall, 2st bord, lampor m.m. Jag fullkomligt älskar detta. Nästa helg är det loppis i vårat område och vem vet kanske visas något av mina påhitt då....

Inga kommentarer: