1 juli 2011

Retro Hokus Pokus stol till salu

Hokus Pokus stol till salu 500:-
finns i Örebro

6 kommentarer:

Sabina sa...

Googlade just på barnstolar och jag vill ha en sådan! Tre saker i ett! Hade en röd som liten. VAR kan man få tag på dessa? Vet du om de tillverkas längre?!!

Sabina sa...

Skrev just en kommentar men den försvann??? Googlade på barnstolar för att söka denna modell men de verkar vara sällsynta! Hade en röd som liten, vet du om de går att få tag på?!! :-) Snyggt tyg!

Rosie sa...

Hej Sabina!
Kan rekommendera att söka på Blocket eller Tradera där brukar jag se dem ibland. Runt 500kr brukar man få betala. Eller om du har tur att hitta en på loppis/auktion.Tror inte att dem tillverkas längre tyvärr.Hittade en på Tradera

http://www.tradera.com/HokusPokus-barnstol-auktion_160403_137654463

LYCKA TILL I DITT SÖKANDE//ROSE-MARIE

Rosie sa...

Jag hade fel, dem finns i nyprohttp://www.famtex.webshoponline.se/barnstolsida-hokus-pokus.aspxduktion

Sabina sa...

Tusen tack! Ska kolla de finska sidorna först och sedan dina tips! :-) Vi bor i Finland. Jag är född i Sverige och mina föräldrar köpte väl stolen där i tiderna. Nu har den förflyttat sig via mammas alla syskon och ingen vet vart den lilla röda hamnat... Nå, dröjer ett bra tag innan babyn ska börja äta själv!

Linda sa...

Någon som vet var man kan lämna in sin stol för att pimpa den lite? Göra den lite mer häftig?